duminică, 30 ianuarie 2011

COSIŢE CU SUSAN






Eram in dilema... Nu mai stiam ce sa-i mai pregatesc fetitei mele la micul dejun. Vroiam ceva special, ca pentru o duminica dimineata... in familie. :)  Dupa multe cautari pe internet am gasit o reteta care m-a convins. Arata bestial. Asa ca am ‘ executat-o’ imediat.
Pentru aluat avem nevoie de:
500 g faina
400 ml lapte caldut
50 g unt
25 g drojdie proaspata
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
Pentru restul retetei avem nevoie de 600 g carnati (eu am cumparat carnati picanti Fox), seminte de susan, 1 ou pentru uns pe deasupra.
Preparare:
Am framantat aluatul, l-am lasat 1 ora la dospit. Am impartit aluatul in doua. Am intins prima foaie si am taiat-o in forme de dreptunghiuri. Am pus cate o jumatate de carnat pe fiecare dreptunghi, l-am rulat si apoi l-am crestat usor in 4 sau 5 locuri, fara sa tai pana jos.


Apoi am asezat feliile taiate cam asa: una in stanga , alta in dreapta. 



Am pus hartie de copt in tava si le-am asezat una cate una.  Le-am uns cu ou si apoi am presarat seminte de susan. Le-am dat la cuptor pentru 35 minute. In cuptor am pus un vas cu apa. Si iata cum arata cositele mele cu susan!!! Se pot servi si cu ketchup.




                                      POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu